Ponuka
Kurzy:
- Asertivita, zvládanie hnevu
- Efektívny výber pracovníkov
- Time management
- Neverbálna komunikácia
- Stres management, profesionálna vizáž
- Stres management, rozvoj kreativity intuíciou
- Stres management, komunikácia medzi mužmi a ženami
- Riešenie konfliktov, mobing na pracovisku
- Zvyšovanie výkonnosti a efektívnosti
- Emočná inteligencia
- Presvedčivý prejav
- Verejné vystúpenie
- Profesionálna asistentka
12. Verejné vystúpenie
Čas: od 8:30 do 16:30 hod. (celkový čas – 2 dni)
Cieľ aktivity (očakávaný výsledok): Zbaviť sa trémy pred obecenstvom, sebavedome predniesť referát, odprednášať tému či zapojiť sa do diskusie.
Skúsenosti: Eliminácia nežiadúcich telesných prejavov ako búšenie srdca, potenie, stiahnuté hrdlo a.p. brániacich jednotlivcom efektívne vystupovať v skupine a pred väčším počtom ľudí.
Cieľová skupina: Manažéri na všetkých úrovniach riadenia, vedúci obchodných tímov, vedúci marketingových oddelení, lektori a školitelia, predajcovia a obchodníci, koordinátori výstav a workshopov, majitelia firiem, podnikatelia, konatelia, pracovníci personálnych oddelení, špecialisti pre nábor a výber pracovníkov, personálni konzultanti
Obsahová náplň:
- identifikácia spúšťacieho zážitku
- zapojenie sa do diskusie
- využitie asertivity v diskusii
- nácvik prednesu referátu
Veková kategória: Dospelí
Typ aktivity (metodika): Tréning (kooperácia v skupine, formulácia cieľa, plánovanie konkrétnych termínov, súťaž, testy, interview, diskusia, parafrázovanie, anketa, kvíz, hry, dramatizácia (akčné učenie, hranie rolí), asertívne techniky, tvorba koláží, negácia, aktívne počúvanie, nácvik empatie, analýza postojov, vizualizácia)
Kategória: Riadenie a rozvoj ľudských zdrojov (komunikácia, asertivita, osobnostný rozvoj, vedenie ľudí)
Marketing a obchod (úspešný predajca a obchodný zástupca, vedenie)
Manažment (marketingová komunikácia, produktový marketing, priamy marketing)
Marketing a obchod (úspešný predajca a obchodný zástupca, vedenie)
Manažment (marketingová komunikácia, produktový marketing, priamy marketing)
Lektor: Mgr. Martina Klesniaková
Naspäť